انجام این کار، به چارت سازمانی نیاز دارید. چارت سازمانی، نموداری است که در آن عنوان و مسئولیتهای کارکنان نشان داده شده است. البته میتوانید جزئیات بیشتری را به این نمودار اضافه کنید. برای مثال میتوانید جزئیاتی را در مورد پروژههایی که هریک از کارکنان قبلا بر روی آن کار کرده یا در حال حاضر مشغول کار بر روی آن هستند، اضافه کنید.
استفاده از چنین چارتی در تخصیص منابع انسانی، بسیار ارزشمند است، زیرا با نگاه کردن به آن میتوانید بفهمید که چه کسی برای برعهده گرفتن وظایف اصلی و فرعی پروژه مناسب است.
توجه: استفاده از چارت سازمانی دیجیتال که میتوان با استفاده از ابزار آنلاینِ تولید چارت سازمانی ایجاد کرد، به شما کمک میکند تا بهسرعت چارت خود را بهروزرسانی کنید و اطلاعات جمعآوری شده در مورد هریک از کارکنان را در آن وارد کنید.
دیدگاهتان را بنویسید