آنها می‌خواهند به سختی کار کنند و اثرگذار باشند و بابت این تلاش سخت از آنها قدردانی شود. اگر شما حقیقتا در قلب و افکارتان قدردان آنها باشید، این طرز نگرش در اعمال و گفتارتان بازتاب پیدا خواهد کرد.

۲. با به اشتراک گذاشتن هر چه بیشتر اطلاعات آنها را محترم بشمارید

سم والتون (Sam Walton) این نکته را بهتر از من خلاصه کرده است: هر چه بیشتر بدانند، بیشتر خواهند فهمید. هر چه بیشتر بفهمند، بیشتر برایشان مهم خواهد شد. زمانی که موضوع برایشان اهمیت پیدا کند چیزی نمی‌تواند آنها را در مسیر متوقف کند. اگر به کارکنان‌تان که در حقیقت شرکای کاری شما هستند اعتماد نکنید و مسائل جاری را با آنها در میان نگذارید، آنها متوجه خواهند شد که شما آنها را در واقع شریک خود به حساب نمی‌آورید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *