جئوف کالوین به خوبی نشان می‌دهد که افراد موفق چه چیزهایی می‌دانند که دستگاه‌های فوق‌العاده نمی‌دانند.  مطالعه خلاصه کتاب انسان ها دست کم گرفته می‌شوند را به همه مدیران و دانشجویان حوزه مدیریت منابع انسانی توصیه می‌کنیم.

توصیه‌ای برای مطالعه خلاصه کتاب انسان‌ها دست کم گرفته می‌شوند.

آیا کامپیوترها در آینده انجام همه کارها را به عهده خواهند گرفت؟ طبق آنچه ژورنالیست مسائل مالی، جئوف کالوین، بیان می‌کند، آنچه این ماشین‌ها انجام خواهند داد کار شناختی است و نه مشاغل تعاملی.

او سناریوی آینده کابوس‌وار را که در آن انسان‌ها به خاطر ماشین‌های همه‌کاره از کار بیکار می‌شوند رد می‌کند.

به‌جای این کار او از ظهور ارزش اجتماعی اقتصادی در انسان صحبت می‌کند و چون همدلی مهارتی غیرقابل‌اندازه‌گیری است، هرچه انسان‌ها بیشتر باشند بهتر است. انسان‌ها به صورت طبیعی با افراد دیگر رابطه دارند و بسیاری از کارها به همین روابط وابسته‌اند.

مردم باید در نحوه یادگیری ارتباط با اشخاص دیگر تجدیدنظر کنند. کالوین به پژوهش‌ها و موارد مطالعاتی اشاره می‌کند که نشان از ارزش همدلی در زندگی اجتماعی، کار، ورزش و حتی در جنگ دارد. به عقیده او، کار روی روابط نوع جدیدی از کار بر روی دانش است.

مطالعه و یافته‌های تازه و گسترده این نویسنده را به مدیران عامل، متخصصین روابط انسانی، رهبرانی که می‌خواهند سازمان‌های خود را انسانی کنند و جویندگان کاری که به طور مشابه قصد دارند تا ارزش شخصی خود را در این دنیای دیجیتال افزایش دهند، توصیه می‌کنیم.

منبع : https://www.bourseiness.com/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *