چرا؟

تا داوطلب‌‌هایی که زود از کوره در می‌‌روند را شناسایی کنید. مثلا اگر فرد قبلا در توئیتر کار می‌‌کرد از او بپرسید: «چه مدت در یاهو کار کرده‌‌ای؟!» و لحن آن داوطلب را موقعی که می‌‌خواهد حرف‌‌تان را اصلاح کند، زیر نظر بگیرید. سریع واکنش نشان می‌‌دهد یا خونسردی‌‌اش را حفظ می‌‌کند؟ این‌طوری شرکت‌‌های تکنولوژی می‌‌فهمند که وقتی همه‌چیز به هم می‌‌ریزد آن داوطلب چطور کار می‌کند و چه رفتاری از خودش نشان خواهد داد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *