روابط مؤثر میان کارمندان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های بقای هر کسب‌وکاری است. هرقدر هم که کارمندان‌تان متخصص و کارآزموده باشند، تا زمانی که در برقراری ارتباط و همکاری متقابل سستی کنند، مفید و کارآمد واقع نخواهند شد. این‌ روزها بسیاری از کارفرمایان دریافته‌اند که شخصیت کارمند در محل کار به‌مراتب از رزومه‌ی درخشان بااهمیت‌تر است. کارمندی که مدام با دیگران درگیر می‌شود یا خودش را به‌واسطه‌ی مجرب بودن علامه‌ی دهر تصور می‌‌کند و خط هیچ‌کس را نمی‌خواند، مانع پیشرفت کسب‌وکارتان خواهد شد. در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا کارفرمایان باید در رویکردهای استخدامی خود تجدیدنظر کنند و شخصیت متقاضیان را بر تخصص‌شان ارجح بدانند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *