این روزها من می‌توانم کار بیشتری از یک مصاحبه‌ی ساده با متقاضیان یک شغل داشته باشم. می‌توانم الگوهای استخدامی قبلی شرکت را تحلیل کنم تا بتوانم کارجویان را براساس کارهای قبلی آنها رده‌بندی کنم. من می‌توانم تمام دوران شغلی یک کارمند را خیلی سریع‌تر تحلیل کنم.

می‌توانم بگویم چقدر از آن دوران کاری، مربوط به کار جدیدی می‌شود که فرد قصد استخدام شدن در آن را دارد. من رده‌بندی و نتیجه‌گیری می‌کنم. اگر تجربه‌ی کار در شرکت (Marketo) را داشته باشید، می‌توانم نتیجه‌گیری کنم که با بستر سرویس (Hubspot) نیز آشنایی دارید. من این‌قدر باهوش هستم.

نمی‌توانم بگویم که چه کسی را استخدام کنید اما می‌توانم یک فهرست کوتاه از بهترین متقاضیان را در اختیار شما قرار بدهم. به من اعتماد کنید.

قول می‌دهم به‌مرور بهتر هم خواهم شد. وقتی‌که جست‌وجوی اینترنت را شروع کردم، چندان خوب عمل نمی‌کردم. حالا به‌جای استفاده از واژه‌ی جست‌وجو می‌گویید: من آن را گوگل کردم. آن‌قدر در جست‌وجوی اینترنت ماهر شده‌ام که نمی‌توانید بدون من زندگی کنید.

ما هنوز در ابتدای راه هستیم و به‌صورت تئوری هیچ محدودیتی روی میزان کمک من به شما وجود ندارد. بنابراین اوضاع این‌گونه خواهد بود: شما باید خود را تطبیق بدهید و اینکه یاد بگیرید چطور از من استفاده کنید. درغیراین‌صورت واقعا بیشتر از ۵ سال دیگر از کار اخراج خواهید شد.

منبع : سایت چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *