مجموعه آهنگ‌هایی که در فهرست آهنگ‌های پیشنهادی شما قرار دارد کار من است. البته تقصیر من نیست که شما به‌صورت اشتباهی دکمه لایک را برای یکی از آهنگ‌های سبک راک زده‌اید. اجازه بدهید در مورد فید فیسبوک دیگر چیزی نگویم.

تعجب می‌کنید چرا آمازون مرتب به شما تبلیغات دستمال کاغذی را نشان می‌دهد؟ به این خاطر است که در تاریخ ۲۳ آوریل شما یک بسته از آنها را برای مادرتان خریده بودید. حتما به آنها خیلی نیاز داشته‌اید، این طور نیست؟ من متوجه نشدم که شما آدرس متفاوتی برای دریافت آنها قرار دادید. باز هم این جزئیات کوچک هستند که فراموش‌شان می‌کنم.

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که نباید اولین ورژن نرم‌افزار اتومبیل خودران من را خریداری کنید، چراکه یک باگ نرم‌افزاری وجود دارد که باعث می‌شود تا از چراغ قرمز عبور کنید و باید بین برخورد خودروی شما با یک ستون برق و برخورد با اتوبوسی پر از کودک یکی را انتخاب کنم. متأسفم اما من باید جان بچه‌ها را نجات بدهم.

و حتی اگر شما خودتان راننده نباشید من می‌دانم که چه موقع قرار است باران ببارد و شما می‌دانید وقتی یک راننده تاکسی اوبر و ۱۴ نفر در صف درخواست ماشین داشته باشیم، اوبر قیمت‌هایش را افزایش می‌دهد. این دیدگاه من نسبت به این نوع موقعیت‌هاست.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *