معرفی کوتاه کتاب :

دستور العمل گام به گام برای رسیدن به اهدافتان:

شما حتما اهداف مهمی دارید که می خواهید به آن ها برسید.

تعیین هدف و دستیابی به آن نیاز به برنامه ای  قوی ، گام به گام و مشخص دارد . اما بیشتر افراد نه هدفی تعیین می کنند و نه برنامه ی مشخصی برای رسیدن به خواسته هایشان دارند .

چطور هدف گذاری کنید که نتیجه بخش باشد؟

باید بدانید چه چیزی خواسته ی واقعی شماست ، حاضرید برای آن بیشترین تلاش را بکنید و اتفاق افتادنش بیشترین تغییر را در زندگیتان ایجاد می کند .

این کتاب صوتی به شما کمک می کند اهداف اصلی خود را از اهداف اضافی که از شما دور هستند شناسایی کنید و به گونه ای برنامه ریزی کنید که کارهایتان شما را به هدف اصلی تان نزدیک کند .

خیلی ها می گویند انگیزه ندارم که فلان کار را انجام دهم . اشتباه آن ها  اینجاست که نمی دانند باید اول کار را شروع کرد تا انگیزه ایجاد شود .

انگیزه به دنبال عمل می آید و با خودش انرژی می آورد . اهداف شما هر چه که باشند این کتاب به شما کمک می کند گام های عملی به سمتشان بردارید و احتمال موفقیتتان نسبت به گذشته خیلی بیشتر شود .

چه چیز مانع رسیدن شما به اهدافتان می شود؟

اگر به طور مداوم مسیر خود را عوض کنید احتمال موفقیت شما خیلی کم می شود . شما باید در یک سمت و سوی مشخص حرکت کنید ، نه اینکه باری به هر جهت باشید .

این کتاب به شما کمک می کند مسیر حرکت به سمت اهدافتان و موانع رسیدن به آن ها را بشناسید و یک نقشه ی عملی برای رسیدن به اهدافتان طراحی کنید .

برای موفقیت باید کارهای زیادی انجام دهید و سوال این است که چطور این همه زمان برای انجام این کارها داشته باشید

خیلی از مردم از کمبود وقت می ‌نالند . در ۹۹ درصد موارد این کمبود وقت نیست که مانع انجام کارهایتان می شود بلکه نداشتن جهت است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *