یکی از ضروریترین عوامل تحقق اهدافِ هر سازمان، کار گروهی است. فواید کار گروهی بسیار است، مثلا انجام کارها به طور گروهی سادهتر است. البته کار گروهی با محدودیتهایی نیز مواجه است. در این مطلب به فواید کار گروهی و همچنین برخی موانع پیش روی آن میپردازیم.
معمولا در سازمانها، کارکنان ردهپایین مسئول پیادهسازی تصمیمهای مدیران ردهبالا هستند. در این شرایط کارکنان با مشکلات گوناگونی روبهرو هستند. بیشک همکاری و اشتراک همهی کارکنان در رفع این مشکلات تأثیر مثبتی خواهد داشت. بنابراین کار گروهی اهمیت بسیاری برای سازمان دارد.
دیدگاهتان را بنویسید