ایجاد یک چارچوب شایستگی یک روش موثر برای ارزیابی، نگهداری و نظارت بر دانش، مهارت و صفات افراد در سازمان شما است. مدل شایستگی اجازه میدهد شما به اندازهگیری سطح صلاحیت فعلی مطمئن شوید و کارکنان خود را از تخصص مورد نیاز برای افزودن ارزش به کسب و کار آگاهی بخشید. همچنین کمک میکند مدیران در مورد جذب، استعدادیابی، حفظ کارکنان شایسته و پیشبرد استراتژی جانشینپروری تصمیمگیری آگاهانه داشته باشند و با شناسایی رفتارهای خاص و مهارتهای مورد نیاز برای هر نقش، قادر شوند بودجهریزی و برنامهریزی آموزشی و توسعه شرکت را با چشمانی باز انجام دهند.
دیدگاهتان را بنویسید