داشتن محیط کار سالم به‌اندازه داشتن همکاران سالم مهم و ضروری است. سلامت کارکنان باید در اولویت هر کارفرما و شرکتی باشد، زیرا در آن صورت است که بهره‌وری، خلاقیت و پیشرفت برای همه حاصل خواهد شد.

ایمنی و سلامت کارکنان هر شرکتی جزء اولویت‌های اصلی و مهم مدیران منابع انسانی است. یک محیط کاری ناامن نه‌تنها برای کارمندان و شرکت مضر است، بلکه می‌تواند هزینه‌های سنگینی را نیز به‌بار آورد. همه کارکنان یک شرکت موظف‌اند برای حفظ ایمنی و سلامت خود و محیطی که آنجا هستند، نکاتی را رعایت کنند. البته متخصصان و مدیران منابع انسانی نقش بزرگ‌تری در ساخت استانداردها، پیگیری و پیشگیری حوادث و اطمینان از رعایت قوانین ایمنی و سلامت عمومی دارند.

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *