«دریافت مفهوم» یک روش ساده‌ی یادگیری گروهی است که به فهم پایدار مفاهیم و ایده‌های مهم کمک می‌کند. این روش به‌ویژه وقتی قضاوت اعضای گروه نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها دارد و هنگامی که استواری و پایداری تیم مهم است، بسیار تأثیرگذار است. در این روش اعضای تیم با بررسی نمونه‌ها و ویژگی‌های افرادی که در ماجرا درگیر هستند، به درک مشترک و عمیق‌تری از مسئله‌ای که پیشِ روی‌شان است می‌رسند و درنتیجه می‌توانند مشکل را به‌شکل کارآمدتری حل کنند
برخی موقعیت‌هایی که استفاده از این روش سودمند است عبارتند از:

تیم پشتیبانی: به اعضاء کمک می‌کند که مفهوم سطح خدمات و استانداردهای آن را درک کنند تا همه بتوانند به‌صورت پیوسته به مشتری خدمات باکیفیت ارائه کنند.

تیم خدمات پس از فروش:‌ به درک مفهوم «ارجاع شکایت» کمک می‌کند تا تنها مشکلات مهم به مدیران رده‌بالا ارجاع می‌شود.

تیم فروش: به درک مفهوم برند شرکت که اعضاء را قادر می‌سازد تا به‌طور پیوسته به «معرفی کارآمد برند» و همچنین معرفی محصولات به مشتریان بپردازند، کمک می‌کند.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *