معمولا مرور کلیِ موقعیت شغلی، به شکل پاراگراف نوشته میشود و به کارجوها ایدهای کلی در مورد آنچه باید به صورت روزانه انجام دهند، ارائه میدهد. به جای استفاده از عبارات غیرمستقیمی مانند «فرد شاغل» یا «کاندیدای مناسب»، کارجوها را به صورت مستقیم، مورد خطاب قرار دهید. این کار موجب میشود تا آگهی استخدام شما شخصیتر به نظر برسد و کاندیداهای بالقوه را ترغیب کند تا خود را در حال انجام آن کار، تصور کنند.
از عبارات کوتاه استفاده کنید، ولی از به کار بردنِ عبارات توصیفی برای جالبتر کردن و هیجانانگیزتر کردن آنها، واهمه نداشته باشید. میتوانید توضیح دهید که چرا این شغل، موقعیت بسیار خوبی است و این شغل چگونه میتواند به شرکت شما کمک کند تا به رسالت خود برسد.
مثال:
نادرست: متصدی این شغل، تمام وظایف پذیرش، شاملِ خوشامدگویی به مشتریان را انجام خواهد داد.
درست: شما نخستین تصویری خواهید بود که مراجعان به دفاتر اداریمان، از ما خواهند داشت.
نادرست: فرد پذیرفته شده در این موقعیت شغلی، مسئولِ نهایی کردن فروش و ارائهی خدمات به مشتریان است.
درست: شما به طور فعال، مسئول نهاییسازیِ فروش بوده، خدماتی استثنائی را به مشتریان ارائه کرده و به جزء پیچیدهای از محیط تیمیِ مترقی ما تبدیل خواهید شد.
دیدگاهتان را بنویسید