مرحله‌ی ۶: ارائه‌ی حمایت احساسی

زمان‌هایی هم هست که باید با ارائه‌ی کمک‌های احساسی از اعضای گروه‌تان حمایت کنید. گاهی اوقات آنها تنها نیاز به گوشی شنوا دارند و گاهی به کمک شما در مسئله‌ای شخصی، یا حتی مشاوره‌ی شما نیاز پیدا می‌کنند.

با همه‌ی اینها، همه‌ی ما خارج از محیط کار هم زندگی می‌کنیم و شاید پیش‌آمدهای ناخوشایندی در زندگی‌ همه‌ی ما اتفاق بیفتند. به همین دلیل باید در بعضی مواقع مثل اوقاتی که افرادتان واقعا لحظات دشواری را سپری می‌کنند، به آنها محبت کنید و همدردی نشان دهید.

به عنوان بخشی از این موضوع، مطمئن شوید که توجه مناسبی به زندگی خانوادگی افرادتان نشان می‌دهید، به‌گونه‌ای که وقتی شرایط دشواری را می‌گذرانند، در جریان باشید و مطمئن شوید که خوب می‌دانید وقتی به شما نزدیک می‌شوند، چگونه به آنها گوش دهید.

هر وقت کسی از اعضای گروه‌تان درخواست کمک می‌کند، از تکنیک‌های گوش کردن فعالانه و گوش کردن همدلانه استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید که اگر افراد به شما اعتماد نداشته باشند، برای حمایت احساسی پیش شما نخواهند آمد. با حضور به موقع در مواقع نیازشان، به این اعتماد ارج بگذارید.

برگرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *