شما در وهله‌ی اول به یک کیف‌پول الکترونیکی و یک نرم‌افزار احتیاج دارید که رایگان و متن باز است. محبوب‌ترین آنها نرم‌افزار GUIMiner است که شماره‌های ترکیبی خاصی را جست‌وجو می‌کند تا معامله‌ای را رمزگشایی کند. هرچه کامپیوتر شما قوی‌تر باشد، این فرایند سریع‌تر رخ خواهد داد. در روزهای اول، پیدا کردن بیت‌کوین آسان بود. برخی افراد توانستند با استفاده از کامپیوترشان به مقدار فراوانی پول الکترونیکی رمزنگاری‌شده به ارزش هزاران هزار دلار دست پیدا کنند، اما اکنون به سخت‌افزار قوی‌تری برای یافتن آنها احتیاج است.

هر بلوک‌چین بیت‌کوین شامل ۲۵ آدرس بیت‌کوینی است. بنابراین زمان زیادی لازم است تا خودتان بتوانید آنها را پیدا کنید. زمان لازم برای این‌ کار به قدرت سخت‌افزاری شما مربوط می‌شود. ولی ممکن است یک روز جست‌وجوی کامل، شما را فقط به نتایج بسیار اندکی برساند و رسیدن به حجم قابل‌قبولی از بیت‌کوین‌ها که شما را قادر به خریدوفروش کند، روزها زمان می‌برد.

برای رفع این مشکل، مخزن جست‌وجو خلق شده است. جست‌وجوگران در سراسر دنیا باهم تیم می‌شوند تا قدرت کامپیوترهایشان را باهم ترکیب کنند و بعد سود حاصل را تقسیم کنند. یکی از این منابع، Slush’s Pool است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *