علی‌رغم اینکه متخصصان سرمایه‌گذاری در سمینارهای خود به شما می‌گویند رازی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، به‌قول یکی از کارشناسان معروف این حوزه «راز این است که هیچ رازی وجود ندارد».

راه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری‌های سودآور وجود دارد و منابع زیادی هم وجود دارد که می‌توانید از آنها یاد بگیرید. چیز جدیدی وجود ندارد و هیچ بازاریابی هم نیست که یک استراتژی خاص به شما یاد بدهد. اگر نمی‌خواهید کلی پول برای شرکت در این سمینارهای گران‌قیمت صرف کنید، بهترین کار این است که به منابع آموزشی مختلفی که در سطح وب وجود دارند، مراجعه کنید. توصیه‌هایی که در مسائل مالی می‌شنوید، اغلب عمومی هستند شما باید آنها را شخصی‌سازی کنید. هدف شما باید رسیدن به امنیت مالی باشد. شما یک شخص خاص با مهارت‌ها، تجارب و چشم‌انداز مخصوص‌به‌خود هستید. میزان ریسک پذیری شما منحصربه‌فرد و اهداف‌تان با بقیه متفاوت است.

اغلب دوره‌های آموزشی موجود فرض را بر این می‌گذارند که یک راه‌حل برای همه وجود دارد.

اگر می‌خواهید واقعا موفق شوید روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید استعدادتان را شناسایی کنید. وقتی آن را پیدا کردید، تمرکز خود را روی توسعه‌ی آن بگذارید؛ بعد از آن موفقیت خودش ظاهر می‌شود.

سیدنی مدو

هر شخصی استعداد مخصوص‌به‌خود را دارد و موفقیت مالی از سرمایه‌گذاری روی آن استعداد حاصل می‌شود. اینکه شما چطور ثروتمند می‌شوید با دیگران متفاوت خواهد بود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *