کتابی بنیادین برای دستیابی به موفقیت مالی

خیلی خودمانی بگویم، اگر انسان سالمی هستید ! و به دنبال درآمدهای یک شبه، نجومی و بادآورده  از راه هایی مانند دلالی های پر از دروغ ، رانت، ضایع کردن حق دیگران و … نیستید، کتاب کتاب اصول موفقیت سرمایه گذاری برای شماست.

همچنین اگر به دنبال خواندن کتاب های موفقیت بازاری که بیشتر شبیه فالگیری هستند و تنها فایده شان خوش کردن کوتاه مدت دل های ساده است نیستید، باز هم این کتاب برای شماست.

کتاب “اصول موفقیت سرمایه گذاری در ایران ؛ گام های پر قدرت به سوی ثروت” برای کسانی نوشته شده است که با درآمد ثابت و یا متغیر (با هر میزانی از متوسط رو به پائین تا درآمد بالا) می خواهند از طریق اصول و روش های صحیح و کاربردی؛ سرمایه گذاری های موفق، ارزشمند و ارزش آفرین داشته باشند.

هوش مالی ؟! موفقیت مالی؟!!!

موضوع موفقیت در سرمایه گذاری و موفقیت مالی ، موضوعی بسیار جذاب و البته مهم در زندگی همه ما است. اما اگر یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید یا به پیامک های مزاحمی که برایتان می آید نگاهی بیاندارید، می بینید که موضوعات موفقیت مالی ، هوش مالی، اصولی موفقیت سرمایه گذاری و سایر موضوعات مشابه، دستمایه و بازیچه برخی از اشخاص استادنما قرار گرفته اند. شاید شما هم با هدف موفقیت مالی طعم از دست دادن پولهای زیاد یا زمان فراوان بابت آموزش های بی محتوای برخی اشخاص را چشیده باشید!

اشخاصی که با تعریف مجدد چند کتاب بازاری و سطحی و خاطرات بی اساس، خود را با انواع اقسام نام های پر سروصدا ، مانند پدر یک حوزه خاص در ایران، (نام شخص خارجیِ) ایران و …. می نامند. برخی نیز مانند فالگیرها ادعا می کنند که برنامه مالیتان (عادتها و یا هر چیز دیگر) را به من بگوئید تا من آینده مالی شما را پیش بینی کنم) و … (اصولاٌ افراد هر چه کمتر بدانند راحت تر و جسورانه تر ادعای همه چیز دانی می کنند!)

بسیاری از کتاب ها، محتوای های آموزشی، سمینارها، کارگاه ها و پکیج های آموزشی مالی چند صد هزار تومانی تا چند میلیون تومانی هم چیزی بیشتر از کلی گویی، داستان و خاطره، تبلیغ غیر مستقیم شخص را ارائه نمی کنند. در بهترین حالت چندین راهکار ارائه می شود که اکثراً پایه علمی ندارند و اصلاحاً شبه علم (Pseudoscience) هستند، به این معنی که نه می توان آنها را رد کرد و نه پذیرفت (مانند طالع بینی، بازگو کردن داستان های موفقیت دیگران – عموماٌ اشخاص خارجی- دادن راهکارهایی مانند چشمان خود را ببندید و برای کائنات انرژی بفرستید تا به اهدافتان برسید).

من با این نوع محتوایات آموزشی زرد و بسیاری از اشخاصی که آنها را ارائه می دهند آشنایی دارم، شاید شما برخی از آنها و آموزش هایشان را بشناسید، بسته هایی را به امید موفقیت مالی تهیه کرده باشید، پولهای از دست داده باشید و نتیجه ای نگرفته باشید.

بنابراین اگر به دنبال راهکار کاربردی برای یادگیری اصول موفقیت در سرمایه گذاری و موفقیت مالی هستید، شاید بهتر باشد که به جای توجه به تمام این ادعاهای پرهزینه و بی فایده، به کتابی ساده اما بنیادین مراجعه کنید.

کتابی که بر پایه منابع، آزمایشات و دستاوردهای علمی نوشته شده و با تجربیات عملی آن را تقویت می کند.

کتابی که بر پایه مطالعات و آزمایشات روانشناسی، اصول اقتصادی و  اقتصاد رفتاری، فلسفه و محاسبات واقعی بازار ایران نوشته شده است و در آن خبری از تعریف داستان های جک و رز و موفقیت مالی آنها نیست!

کتابی که علی رغم داشتن پایه علمی، به هیچ عنوان نگارش سخت، خشک و خسته کننده ای ندارد و می توانید از خواندن آن لذت ببرید.

کتابی که بعد از خواندن آن می توانید چهارچوب صحیح مالی و استراتژی های موفق سرمایه گذاری در زندگی خود را تدوین کنید.

کتاب اصول موفقیت سرمایه گذاری در بازار ایران ؛ گام های پر قدرت به سوی ثروت

موضوعات این کتاب چه مواردی را در بر می گیرد؟

این کتاب چارچوب های کلیشه ای و خشک متعارف را شکسته است. در این کتاب خبری از صحبت هایی شیرین و سطحی مانند “اهداف خود را لیست کنید و تجسم کنید و … “نیست. بلکه به جای آن اصول قدرتمند ذهنی و اجرایی برای گام های عملی در سرمایه گذاری را می آموزد. برای نگارش کتاب اصول موفقیت سرمایه گذاری در بازار ایران؛ گام های پرقدرت به سوی ثروت” از حدود ۴۰ منبع استفاده شده است. استعاره ها و مثال های بسیار متنوع از حوزه های بسیار پراکنده از نجوم و فلسفه، تا اقتصاد رفتاری و بازار ایران و بسیار موارد دیگر (که به ظاهر نسبت به هم بی ارتباطند) در کنار هم قرار می گیرند و دیدگاه یکپارچه ای برای شما ترسیم می کنند.

کتاب “اصول موفقیت سرمایه گذاری در بازار ایران، گام های پر قدرت به سوی ثروت” چه بخش هایی دارد؟

کتاب اصول موفقیت سرمایه گذاری در ایران شامل دو بخش اصلی است. بخش اول مقداری انتزاعی تر است و به مفاهیم پایه ای ثروت و سرمایه گذاری موفق می پردازد. بخش دوم بسیار کاربردی تر بوده و مفاهیم اجرایی از اقتصاد رفتاری در قالب استراتژی های موفقیت در سرمایه گذاری بیان می کند.

 

تفاوت این کتاب با کتاب های دیگر که در حوزه موفقیت در سرمایه گذاری نوشته شده است چیست؟

به شما قول می دهم این کتاب با هر کتاب دیگری که در عمرتان درباره این موضوعات خوانده اید متفاوت باشد. من (علی خادم الرضا) تا کنون بیش از ۹۵۰ کتاب و محتوای آموزشی را مطالعه کردم و سبک نوشتار و عمق محتوای انواع ژانرهای نوشتاری در موضوعات نزدیک به این کتاب را کاملاً می شناسم. برای همین می توانم این ادعای بزرگ را داشته باشم.

این کتاب نه یک کتاب “موفقیت بازاری” است که پر از کلی گویی بی پایه و غیر کاربردی باشد و نه یک کتاب تخصصی با بیانی خشک و روند خطی خسته کننده که شخص نتواند از صفحه ۲۰ به بعد به خواندنش ادامه دهد. نه کتابی است پر از مبالغه و تبلیغ غیرمستقیم برای موفقیت های نویسنده (که در این گونه کتاب ها فراوان است) و نه کتابی پر از محتوا زیبا اما غیر کاربردی برای ایران.

کتاب “اصول موفقیت سرمایه گذاری در ایران، گام های پر قدرت به سوی ثروت” حاصل سال ها مطالعه، تفکر، تجربه، آزمون و خطا، شکست ها و موفقیت هایم است. کتابی است که آرزو داشتم مانند آن را در سال های گذشته بدست بیاورم و مطالعه کنم. این چنین نشد. اما حالا خودم آن را نوشتم.

 

مجموعه کتاب های “اصول موفقیت سرمایه گذاری در بازار ایران” ؟

بله. این مجموعه یک سه گانه است. مجموعه “اصول موفقیت در سرمایه گذاری در بازار ایران” شامل سه کتاب است شامل کتاب اول همین کتاب حاضر با عنوان گام های پر قدرت به سوی ثروت، کتاب دوم که اصول موفقیت سرمایه گذاری در بازار ایران؛ با تأکید بر بازارهای مسکن، بورس و طلا می پردازد و کتاب سوم اصول موفقیت در سرمایه گذاری در بازار این از روش های نامتعارف! را در بر می گیرد.

منبع : https://alikhademoreza.ir/

 

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *