ما شبیه افرادی می‌شویم که با آنها معاشرت داریم. میلیونرها مانند طبقه‌ی متوسط درمورد پول فکر نمی‌کنند. با قرار گرفتن در کنار ثروتمندان چیزهای زیادی به‌دست خواهید آورد. افراد موفق عموما توافق دارند که هشیاری مُسری است و همنشینی با افرادی که موفق‌تر هستند، تفکر شما را گسترش و درآمدتان را افزایش می‌دهد. با افراد ثروتمند معاشرت کنید و ببینید که دیدگاه‌تان نسبت به پول، چطور تغییر می‌کند.

«ثروت و عشق، همراهان شخص جسور هستند.»

– اووید

از دوران کودکی، به افرادی که درآمد متوسطی دارند گفته شده است که ساکت بمانند، از دردسر دور باشند و آشوب به پا نکنند.

به ما آموخته‌اند که انتظارات «واقع‌گرایانه»ای برای زندگی‌مان داشته باشیم. جهانی‌بینیِ اکثر افراد، این است که زندگی ترسناک و خطرناک است و برای نجات یافتن با حداقل درد و رنج، بهترین راه، ایمن رفتار کردن و اجتناب از ریسک کردن است.

این توصیه را فراموش کنید. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید یاد بگیرید که در جست‌وجوی ثروت، جسور، مهاجم و بی‌باک باشید. از اشتباه کردن نترسید. هیچ‌گاه به درآمد متوسط قانع نشوید. برای ثروتمند شدن جسارت داشته باشید.

«سالخوردگان همیشه به جوانان نصیحت می‌کنند که پس انداز کنند. این نصیحت بدی است. همه‌ی پول‌هایتان را پس‌انداز نکنید، بر روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.»

– هنری فورد

به‌جای تمرکز بر هزینه و پس‌انداز، بر این تمرکز کنید که چطور می‌توانید بیشتر پول دربیاورید. بهترین راه این است که بر روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. قهرمانان همیشه به‌دنبال بهبود مهارت‌هایشان هستند. آنها هر آنچه را که لازم باشد، انجام می‌دهند تا نسبت به رقبایشان مهارت‌های بیشتری داشته باشند.

برگرفته از: چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *