پیش از ظهور اینترنت معاملات ارز بسیار محدود بود و افراد تنها از طریق بانک‌های عامل امکان خرید و فروش ارز را داشتند. اما به تدریج بانک‌ها برای منفعت بیشتر، خود و برخی مشتریان خاص‌شان را در اولویت قرار دادند؛ مؤسسات مالی، شرکت‌های چندملیتی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم مسیر مشابهی را در پیش گرفتند. با پیشرفت و نفوذ اینترنت، بازاری از معامله‌گران خرد که شخصا امکان معامله از طریق بانک یا کارگزاران و واسطه‌ها را پیدا کرده بودند، شکل گرفت.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *