همان‌طور که از نام این استراتژی مشخص است، این روش برای محیط‌های اقتصادی سالم و در حال رشد مناسب است. در این استراتژی تمام ذی‌نفعان اعم از شرکت‌ها، مشتریان و سرمایه‌گذاران به دنبال رشد بیشتر هستند و برای دست یافتن به این رشد حاضر به صرف هزینه و سرمایه‌گذاری‌اند.

شرکت‌های پیش‌گام در زمینه‌ی فناوری نمونه‌ خوبی برای این نوع استراتژی هستند. در محیط سالم و مناسب اقتصادی این شرکت‌ها با نگاه به آینده، پیوسته به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر برای ایجاد فناوری‌های جدید و تغییرات آتی هستند. در یک کلام این استراتژی سرمایه‌گذاری می‌گوید: «با قیمت بالا بخرید و گران‌تر بفروشید».

 

 

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *