این روزها، روزهای اوج‌گیری و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ است. بازار از حالت کاملا سنتی و حجره‌ای خود خارج شده و به شبکه‌های اینترنتی کشیده شده‌ است. صاحبان سرمایه و مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و استارتاپ‌ها، برای رونق‌بخشی به فعالیت‌های خودشان، نیاز به خلاقیت و نوآوری در جذب مشتری دارند.

چاپ یا انتشار بنر تبلیغاتی، خط مقدم معرفی کسب‌وکار شما به مشتریان احتمالی‌تان است. روزانه هزاران بنر تبلیغاتی در وبسایت‌ها منتشر می‌شوند و این بنرها، درگاهی کم‌نظیر برای معرفی کسب‌وکار شما به مشتریان است. دوره‌ی چاپ بنرهای فیزیکی در سطح شهر رو به افول است و مهم‌ترین بخش تبلیغات، در فضای مجازی و با اجرای سیستم‌های هوشمند تبلیغاتی جریان دارد.

بنرهایی که با سیستم ریتارگتینگ، بازدیدکنندگان تبلیغات شما را به صفحات دسترسی به پیشنهادهای ویژه و ووچرهای اختصاصی برای خرید و دریافت خدمات‌تان هدایت می‌کنند؛ نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارند. اما گاهی، تبلیغات شما، آنچنان که باید، نمی‌تواند در جذب مشتریان، موفق عمل کند و با وجود صرف هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات، نتیجه‌ی مناسب نمی‌گیرید. در واقع این تبلیغات نامناسب، صرفا بودجه‌ی شما را هدر خواهد داد. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *