توضیحات
چه فردی جوان و تازه کار در محیط کار خود باشید و چه فردی ماهر و باتجربه، برای دستیابی به موفقیتهای کاری و پیشرفت در زندگی حرفهای خود ناگزیرید از افراد دیگر پیشی بگیرید. این کار با وجود همکاران و مدیران زیادی که در یک سازمان وجود دارد؛ بسیار سخت و پیچیده به نظر میرسد. اما هنگامی که نحوه تعامل با زیردستان، همکاران و مدیران خود را بدانید؛ میتوانید مسیر شغلی و رشد خود را هموارتر کرده و محیط کاری دلپذیری را برای خود و دیگران رقم بزنید.
کتاب مدیرداری و همکارداری به روش اساتید هاروارد به شما کمک می کند تا:
از طریق شبکهسازی هوشمندانه، مسیر شغلی خود را هموار کنید.
روابطی ایجاد کنید که اهداف و خواستههای شما را تقویت کند.
تصمیمگیرندگان رده بالای سازمان را قانع کنید تا از اقدامات شما حمایت کنند.
با همکاران خود بهطور مؤثرتری تعامل داشته باشید.
نحوهی مواجهه با رئیسهای جدید، سختگیر و بیکفایت را یاد بگیرید.
فضای سیاسی سازمانتان را هدایت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید