همه ی ما تا کنون مطالب بسیاری در مورد بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی مطالعه کرده ایم اما کمتر به تاثیر ویکی پدیا در این شیوه از بازاریابی پرداخته ایم. بر اساس تعریفی که از خود ویکی پدیا برداشته ام، این وب سایت یک دانشنامهٔ اینترنتی چندزبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می‌شود و هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مقالات آن را ویرایش کند. اگر در جستجوهای اینترنتی کمی دقت داشته باشیم متوجه می شویم که عموماً در رکورد های اول تا پنجم این سایت حضور دارد. اگر باور نمی کنید بهتر است یک جستجوی ساده اینترنتی را انجام دهید. بعلاوه، این وبسایت از پایان آوریل ۲۰۰۷ تاکنون، یکی از ۱۰ وب‌گاه برتر جهان از لحاظ شمار بازدیدکنندگان بوده است. به طور خلاصه حضور در اولین رکوردهای جستجوی اینترنتی، شمار بازدید کننده بالا و محتوای آزاد (Open Source) مواد اولیه بسیار خوبی برای شروع یک بازاریابی دیجیتال یا محتوایی موفق است.
به گمان من شروع یک بازاریابی محتوایی همراه با نام بردن مستقیم برند یا تلقین وضعیت تجاری محصول نمی تواند چندان موفق باشد. البته شما می توانید نظر دیگری داشته باشید !! اما حضور در این سایت می تواند به صورت پنهانی و با معرفی محصول پایه ای و ویژگی های منحصر به فرد محصول شما، تصویر محصول شما، ویژگی فنی محصول شما و … همراه باشد. در یک تجریه ی شخصی تقریبا در اولین پروژه های تحقیقاتی دانشجویان در دانشگاه ها رگه هایی از برداشت اطلاعات از این سایت دیده می شود، که می توانند به عنوان مشتریان بالقوه شما در نظر گرفته شوند.
شروع کار در این سایت با یک عضویت ساده شروع می شود. اما رعایت اخلاق را در انتشار مطالب فراموش نکنید.

 

باما همراه باشید⬇️⬇️⬇️

https://t.me/joinchat/AAAAADynhpf8BII1U_o67Q
🌐وب سايت:

https://adu.ir/BTrng

📡كانال:
@BusinessTraining

📨ارتباط با #باشگاه_همكاران_كلينيك_مديريت :

 

https://t.me/joinchat/AAAAAEH5zDLKzsbdbbXm5Q

کلمات کليدي : ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *