پیش از این از مراحل دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوا (Content Marketing) و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) را خدمتتان توضیح دادیم. این دو مرحله از دیجیتال مارکتینگ ارتباط مستقیمی با یک‌دیگر دارند.
به طور خلاصه کانتنت مارکتینگ ( content marketing) به معنای تولید محتوای سایت ارزشمند به منظور تشویق و ترغیب مشتریان می‎باشد که با این کار حس آزادی عمل به مشتری داده می‎شود. عبارت «کانتنت مارکتینگ» به بازاریابی اینترنتی اشاره دارد که در آن محتوا نقش اول را ایفا می‎کند. کانتنت مارکتینگ موجبات جذب کاربر به سایت شده و در نهایت فروش محصول، رشد برند و توسعه کسب و کار را فراهم می‎کند.

مدیران وب سایت‌ها‎ با تولید محتوای خوب و قرار دادن آن در شبکه‌ها‎ی اجتماعی می‎توانند کاربران زیادی را به سمت سایت خود سوق دهند و سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و شامل تکنیک‌های است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERPs) بسیار ارزشمند است ، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است.

این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود. یکی از مواردی که موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی‌ سایت ها در نظر می‌گیرند محتوای وب‌سایت است. در واقع برای داشتن سئو خوب، باید محتوای خوب در وب‌سایتتان تولید کنید. یک ضرب المثل در میان اهالی وب وجود دارد با این مضمون که “محتوا پادشاه است” چرا که محتوای خوب به سرعت می‌تواند شما را به صفحات اول موتورهای جستجو و به خصوص گوگل برساند.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *