در نکات قبلی گفته شده، این مطلب را دیده اید. در یک دنیای بیش از حد اشباع شده اطلاعات، که با سرعت بیشتری حرکت می کند، محتوای اصیل و متفاوت کلید اصلی خواهد بود. اگر شما چیزی داشته باشید که کسی ندارد، شما منحصر به فرد خواهید بود، و همه عاشق شما خواهند شد.
با ببیندگان خود ارتباط برقرار کنید، به قلب و روح آن ها نفوذ کنید، نهایتا آن ها به نقطه ای از سرویس یا محصول شما خواهند رسید که به عنوان سفیر برند شما خواهند شد.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *