با سلام به همراهان گرامی

در ادامه مباحث دیجیتال مارکتینگ امروز قصد داریم در خصوص یکی از سرویس‌های بسیار کاربردی گوگل تحت عنوان گوگل اپتیمایز صحبت کنیم.

بهینه‌ساز گوگل یا گوگل اپتیمایز ( google optimize ) سرویس جدید گوگل سرویس مکمل google analytics است و به وبسایت های اینترنتی کمک می‌کند با ارقام و اعداد و نمودارها وبسایت خود را بهینه کنند.

گوگل اپتیمایز آزمون های مختلفی را برای وبسایت شما انجام می‌دهد آزمون‌هایی که تا قبل از این برای اجرای آنها نیاز به ساعت‌ها کد نویسی داشتید حالا با این ابزار به صورت رایگان در اختیار شما قرارگرفته است.

فرض کنید می‌خواهید یک ماژول برای گرفتن ایمیل کاربران در سایت ایجاد کنید. حتماً گزینه‌های زیادی برای تشویق کاربران به منظور فرستادن ایمیلشان در ذهن شما وجود دارد. از ارائه یک کتاب هدیه به صورت pdf گرفته تا ارائه کد تخفیف برای استفاده از محصول یا خدمات. اما کدام یک از این راه‌ها نتیجه بهتری خواهد داشت؟

با سرویس جدید گوگل می‌توانید این دو گزینه را در دو صفحه متفاوت و پیش روی کاربران قرار دهید و بازخورد آنان را طبق آمار بررسی کنید تا متوجه شوید که کاربران نسبت به کدام یک از این روشها اقبال بیشتری نشان می‌دهند؟

سرویس جدید گوگل گرفتن این نوع آزمون‌ها را برای برنامه نویسی بسیار راحت کرده است و به کارشناسان این امکان را می‌دهد که بتوانند با فرایند یک امتحان ساده تغییرات راهبردی شان را راحت‌تر و بهتر انجام دهند

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *