یکی از امکاناتی که اکثر شبکه های مجازی در اختیار شما قرار می دهند امکان ساخت صفحه اختصاصی برای سایت و یا شرکت خود است .

توجه داشته باشید که صفحه ای که در شبکه اجتماعی می سازید از نظر گوگل یک صفحه ی هم موضوع با شما است و هر لینک از آن به سایت شما به معنی افزایش ارزش سایت شما از نظر گوگل خواهد بود.

برخی از این شبکه های اجتماعی بهترین مکانی هستند که می توانید مطالبتان را در آنجا بگذارید و رشد آن ها را تماشا کنید. چرا ؟ چون کاربری که پروفایل خود را در این شبکه ها هر روز چک می کند ( و در صورت لایک کردن صفحه ی شما مطالب شما در صفحه اصلی اون خواهد بود ) قطعا به دنبال مطالب جذاب و جالب در موضوع مورد علاقه ی خود می گردد.

اگر مطلب شما خیلی جذاب باشد بی اختیار دکمه ی اشتراک گذاری را می زند و با دوستان خود به اشتراک می گذارد و این یعنی مطلب شما در صفحه اصلی چند کاربر دیگر هم قرار خواهد گرفت. مطلب شما مانند یک ویروس منتشر می شود و بازدید کنندگان جدیدتری هر روز به سایت شما روانه می شوند.و قطعا کاربرانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند خیلی با ارزش تر از یک کاربر معمولی هست که مطالب شما را می خواند چون اکثر آن ها به دنبال کپی کردن مطالب شما نیستند.

آنها می توانند اطلاعات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و اگر مطلبتان واقعا جذاب باشد برای شما تبلیغات به شیوه ی ویروسی انجام می گیرد و همه ی آن ها به نسبت بقیه ، توانایی به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده ی بالاتری دارند و منجر به بهینه سازی سایت شما میشود که این آرزوی هر مدیر سایت است.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *