برای افزایش بازدید از ابزارهای لینکدین استفاده کنید.

لینکدین دارای قابلیت‌های است که به افراد اجازه می‌دهد با استفاده از community با یکدیگر تعامل داشته باشند. این قابلیت‌ منجر به ایجاد ارتباطات جدید و ارزشمند می‌شود و می‌توانید به عنوان یک کارشناس در حوزه کاری خود شناخته شده و نام تجاری خود را به دیگران بشناسانید.

در اینجا برخی از این community که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید را ذکر میکنیم:

– گروه‌ها: گروه‌هایی مرتبط با کارتان ایجاد کنید یا حتی در گروه‌های دیگری که در محدوده شما دارای تجربه و تخصص هستند، عضو شوید. این کار باعث می‌شود که با افراد جدیدی آشنا شوید که علاقه مند به برند و خدمات شما هستند. همچنین می‌تواند به شما در یادگیری نیز کمک کند.

– پاسخ‌ها: دانش کسب و کارتان را به اشتراک بگذارید، سوال بپرسید و به دنبال دریافت جواب باشید. به سوالات دیگران پاسخ دهید و شروع به ایجاد ارتباط با دیگران نمایید.

– صفحات شرکت‌ها: رقبای خود را زیر نظر بگیرید و توجه کنید که نتایج کار آن‌ها چگونه بوده است. شرکت‌هایی که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند را پیدا کنید یا حتی به دنبال شرکت‌هایی باشید که به دنبال استخدام کردن فردی مانند شما هستند. این یک ابزار مناسب برای منتشر کردن پروفایل شرکت و اطلاعات درباره محصولات و خدمات است.

با استفاده از امکانات و community هایی که توسط لینکدین ارایه می‌شود، می‌توانید فالوئر بیشتری را به دست آورید و خود را به عنوان کارشناس حوزه کاری خود معرفی کنید. به جای اینکه تلاش کنید تنها محصولات خود را بفروشید، تلاش کنید تا مخاطبان خود را ترغیب به ایجاد ارتباط نمایید زیرا مردم تمایل زیادی به پاسخگویی به یک فروشنده صرف را ندارند. این تعاملات صادقانه باعث می‌شود که در نهایت منجر به فروش شود.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *