اکنون که پروفایل شما کامل شده است و در آن فعال هستید وقت آن است که از این شبکه اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتقا کسب و کارتان بهره بگیرید.

– ارتباط با مشتریان بالقوه: با استفاده از شبکه‌ای از ارتباطات دسترسی به مشتریان بالقوه راحت تر خواهد بود. اگر با این مشتریان بالقوه ارتباط ندارید، ببینید که آیا وجه اشتراکی بین این ارتباطات وجود دارد یا خیر. لیندین دارای قابلیت معرفی این ارتباطات است. بدین معنی که یکی از ارتباطات شما می‌تواند شما را به ارتباطات خودش معرفی کند.

– به دنبال کارکنان باشید: لینکدین یک ابزار مناسب برای پیدا کردن افراد با استعداد در شاخه‌ای است که شما به دنبال آن هستید. همچنین تمامی آن‌ها دارای یک رزومه یا پروفایل در لینکدین خود هستند که قبل از آنکه شما بخواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید می‌توانید نگاهی به آن بیاندازید.

تبلیغات: لینکدین همچنین دارای تبلیغات پولی است. اگر شرکت شما دارای منابع مالی برای تبلیغات است، می‌توانید از این راه برای دستیابی به مشتریان هدف خود استفاده کنید.

– تجزیه و تحلیل آنالتیک: لینکدین همچنین دارای قابلیت تجزیه و تحلیل اختصاصی است که به شما تاثیر محتوایتان را نشان می‌دهد. بررسی کنید که وضعیت شما نسبت به رقبایتان چگونه است و براساس آن محتوای خود را بهینه کنید. بازار هدف خود را به سرعت شناسایی کنید و بر این اساس محتوای متناسب با آن تولید کنید.

از لینکدین به عنوان یک ابزار در بازاریابی دیجیتالی استفاده کنید تا بتوانید شرکت خود را به عنوان یک کارشناس حوزه خود معرفی کرده و فالوئر بیشتری به دست آورید. با پیروی از این اصول ترافیک سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *