نماد سایت کلینیک مدیریت

۷. محتوای جذاب تولید کنید

در شبکه‌های اجتماعی مبنا جذابیت بصری است. باید به کاربران دلیلی بدهید که از میان هزاران محتوای تولیدشده، به آنچه شما ارائه می‌دهید نگاه کنند. چند نمونه از این دلایل عبارت‌اند از:

جذابیت‌های بصری در شبکه های اجتماعی نگاه‌ها را به صورت ناخودآگاه به سمت شما می‌کشاند.

۸. با مخاطبان ارتباط برقرار کنید

بدون برقراری ارتباط با مخاطبان، تعداد مشتریان شما روزبه‌روز کمتر می‌شود. وقتی مردم در شبکه‌های اجتماعی می‌بینند که شما انسانی معمولی هستید که کسب‌وکاری دارید و به مشتریانتان اهمیت می‌دهید، با شما احساس نزدیکی می‌کنند. احساس نزدیکی هم به‌معنی اعتمادسازی و خرید از شماست. شبکه‌های اجتماعی در ارتباط‌سازی به شما کمک می‌کنند و با روش‌های ساده‌ای چون پاسخ‌دادن به کامنت‌ها می‌توانید مشتری جدید به دست آورید.

خروج از نسخه موبایل