نماد سایت کلینیک مدیریت

۷. با فروشندگانی که رقیب شما نیستند، مشارکت کنید

ساده‌ترین راه برای معرفی شما به یک شرکت، معرفی از طریق کسانی است که قبلا محصولی را به آن شرکت فروخته‌اند. به‌دنبال این روابط باشید و راه‌حل‌های خود را با آنها در میان بگذارید. فروشندگانی که قبلا با یک شرکت کار کرده‌اند، به‌خصوص آنهایی که نقش مشاور را ایفا می‌کنند، اطلاعات جامع و دقیقی درمورد نیازهای آن شرکت دارند. اگر آنها بتوانند مشکلی را شناسایی کنند که راه‌حلش در دستان شماست، بدون شک شما را معرفی خواهند کرد.

 

خروج از نسخه موبایل