تا به این مرحله باید متوجه شده باشید که دیدگاه مشتریانتان درمورد کیفیت خدماتی که ارائه میدهید، تا چه حد بر اصولی که در مرحلهی اول تعیین کرده بودید، منطبق است. در مرحلهی بعد، باید درمورد نیازهای آموزشی هریک از کارمندان تیم پشتیبانی مشتری اطلاعات کسب کنید. بسیاری از سازمانها جهت شناسایی این نیازهای آموزشی به ارزیابی ارتباطات تلفنی یا ایمیلیِ کارمندان با مشتریان روی میآورند. اما میتوانید این ارزیابی را با تعیین چارچوب و معیارهای سنجش کیفیت یک قدم جلوتر ببرید.
و میزان و سرعت پیشرفت کارمندانتان را از طریق راهبری و هدایت سازمانی، ارائهی آموزشهای الکترونیکی و برپایی جلسات آموزش گروهی به شیوهی مؤثرتری پیگیری کنید.