اجارهی بیلبورد تبلیغاتی ارزان نیستند، اما اگر فقط یک بیلبورد داشته باشید نمیتوانید تأثیر چندانی بگذارید. بیلبوردها ابزارهای مهمی برای تبلیغات هستند، اما به حمایت نیاز دارند. بنابراین شما به تعداد زیادی از آنها نیاز دارید؛ بهطوریکه تا جای ممکن چشمها را متوجه خود کنند. هر بیلبورد تبلیغاتی شاخصی دارد که به آن ناخالص هدفزنی (GPR) گفته میشود و براساس عواملی مانند ترافیک، قابل مشاهده بودن، موقعیت، اندازه و چیزهایی از این دست، تعیین میشود.
این شاخص به شما عددی بین ۱ تا ۱۰۰ میدهد. اگر این عدد ۵۰ باشد، معنی آن این است که در هر روز حداقل ۵۰ درصد افرادی که در منطقه تردد میکنند، یکی از بیلبوردهای شما را خواهند دید. اگر شما تنها یک تابلو داشته باشید، میزان اثرگذاری شما در مقایسه با زمانی که ۴ یا ۵ تابلو دارید، بهشدت کاهش پیدا میکند.
شما همیشه میخواهید به شاخص ۱۰۰ دست پیدا کنید، اما چنین چیزی اصلا ارزان نخواهد بود. برای اینکه در یک ماه ۵۰ بار دیده شوید، باید دهها یا صدها دلار هزینه کنید. در مناطقی مانند نیویورک این قیمت بهشدت افزایش پیدا میکند.