بیشتر وقتها هدف بیلبوردهای تبلیغاتی رانندهها، موتورسوارها، دوچرخهسوارها یا عابران پیاده است (به این دلیل است که شما تنها چند ثانیه زمان دارید که پیامتان را برسانید). این موضوع دغدغهی جالبی برای تبلیغکنندهها ایجاد میکند؛ شما میخواهید دیده شوید اما نمیخواهید مسئولیت یک تصادف بزرگ یا کوچک بر گردن شما بیفتد. برخی از تابلوهای تبلیغاتی بهخاطر جلب توجه بیشازحد و ایجاد اختلال در راننده بهعنوان عامل تصادف مجرم شناخته شدهاند. درنتیجه اگرچه دیدهشدن اهمیت بسیار زیادی دارد، اما نباید به گونهای باشد که باعث اختلال شود.