نماد سایت کلینیک مدیریت

گام‌های ساخت تبلیغات تلویزیونی چیست؟ گام نهم: یک برنامه‌ی زمان‌بندی استراتژیک برای تبلیغ‌تان ایجاد کنید

زمان پخش تبلیغ اهمیت بسیار زیادی دارد. این عامل مشخص می‌کند که چه کسانی تبلیغ شما را می‌بینند و چه میزان پول برای پخش آن باید پرداخت کنید. اگر تبلیغ‌تان را در ساعت ۳ صبح پخش کنید، پول زیادی صرفه‌جویی کرده‌اید اما اگر نتوانید هیچ مشتری‌ای جذب کنید پول‌تان را هدر داده‌اید.

 

خروج از نسخه موبایل