نماد سایت کلینیک مدیریت

گام‌های ساخت تبلیغات تلویزیونی چیست؟ گام ششم: تصاویر و مفاهیم باید با هم هماهنگ باشند

به نظر می‌رسد این مورد بدیهی است، اما در فرایند تدوین، موارد بسیار ساده‌ای ممکن است فراموش شوند. زمانی که درباره‌ی مدل‌های جدید خودرو صحبت می‌کنید، نباید تصویر خودروهایی را که هم‌اکنون وجود دارند، پخش کنید. زمانی که درباره‌ی فروشگاه بزرگ مبلمان‌تان صحبت می‌کنید، نباید نمای فروشگاه را از خیابان نمایش بدهید. مفاهیم و تصاویرتان را با هم ترکیب کنید تا ابزار فروش قدرتمندی خلق کنید. البته اگر مفهومی در ذهن دارید که مستلزم ناهماهنگی است، می‌توانید از این قانون پیروی نکنید.

 

 

خروج از نسخه موبایل