نماد سایت کلینیک مدیریت

کتاب هفته – مدیریت بازاریابی نوین

کتاب مدیریت بازاریابی نوین ، بیشتر یک راهنمای جامع، برای حال و آینده بازاریابی است. در ابتدای کتاب تاریخچه مبسوطی از بازاریابی ارائه شده است.

امروزه مفاهیم بازاریابی در جهان کسب و کار، جایگاه خاصی دارد. برای تعریف و شناخت بازارها، بازاریاب ها و مدیران بازاریابی باید راه های موثر و مفید برای شناخت و تشخیص هر یک از بخش های بازار که مشتری هایی را به خود اختصاص داده اند و شیوه برقراری ارتباط موفق با آنها را بشناسند و ارزیابی کنند.

در زمینه بازاریابی و مدیریت بازارها، اعتقاد ما این است که با وجود رشد فزاینده ای که در خصوص مفاهیم و موضوعات این رشته در سال های اخیر در سطح جهان حاصل شده ولی متاسفانه چه به لحاظ نظری و چه لحاظ کاربردی و عملی استقبال و استفاده وافی و کافی از این مفاهیم در کشور ما به عمل نیامده است.

باید به خاطر داشته باشیم که برای داشتن روحیه انتقادی و دانش آفرین در هر رشته علمی، نیاز به کسب دیدگاه های متفاوت در آن حوزه،اجتناب ناپذیر می باشد.

کتاب مدیریت بازاریابی نوین یکی از جامع ترین و کاربردی ترین کتاب های موجود در دنیا در حوزه بازاریابی و مدیریت بازار می باشد. با هدف مسلح کردن دانش پژوهان، استادان و دست اندرکاران این حوزه به ابزار مناسب، برای رویارویی با محیط متلاطم و آشوبناک بازارها و ارائه رویکردها و مفاهیم بازاریابی از زاویه ای متفاوت، ترجمه گردید.

فهرست کتاب کتاب مدیریت بازاریابی نوین :

بخش اول – طراحی استراتژی های بازاریابی مشتری گرا

بخش دوم – درک خریدار و بازار

بخش سوم – انتخاب بازار هدف

بخش چهارم – تصمیمات مربوط به محصولات

بخش پنجم – تصمیمات توزیع

بخش ششم – تصمیمات ترفیع

بخش هفتم – تصمیمات قیمت گذاری

پیوست ها

منبع : https://www.iranbook-shop.com/

 

خروج از نسخه موبایل