نماد سایت کلینیک مدیریت

رنگ برند و مصرف کننده ها: مردم در مورد طیف رنگی برند شما چطور فکر می کنند؟

آنالیزی که در مورد لوگوی بیش از ۵۰۰ شرکت صنعتی انجام گرفت نشان داد که بیش ترین رنگ استفاده شده در لوگوها آبی است (۵۵%) و بعد از آن سفید(۴۶%)، سیاه(۴۲%) و قرمز (۳۴%). ترکیب رنگ ها هم به نوع صنعت و پیامی که صاحبان صنعت می خواهند به مشتری ها منتقل کنند و یا برعکس، از انتقال آن اجتناب کنند بستگی دارد.

وبر می گوید: اگر شما صاحب یک بانک هستید بهترین گزینه ها برای شما آبی، خاکستری و قهوه ای خواهند بود که نشان دهنده ی اعتماد و امنیت هستند در صورتی که رنگ قرمز، ممکن است خطر را در ذهن افراد تداعی کند. و اگر شما صاحب یک برند برای خانواده ها هستید استفاده از رنگ سیاه – با این که این رنگ باعث می شود که تصاویر بسیار مجللی به ذهن برسند – کاملا به ضرر شماست. با توجه به این موضوع رنگ سیاه احتمالا گزینه مناسبی برای یک برند مجلل مد است.

از طرف دیگر رنگ زرد بسیار سرزنده، گرم و بانشاط است.

خروج از نسخه موبایل