بسته‌ای مخصوص مشتری طراحی کنید

کوین لیندسی (Kevin Lindsay)، کارشناس بازاریابی، معتقد است «آسایش، راحتی و احساس تعلق خواسته‌ی هر مصرف‌کننده‌ای است. اینها همان مواردی هستند که برای مشتری بیشترین اهمیت را دارند.». یکی از بهترین تکنیک های بازاریابی اینست که بر مبنای اطلاعاتی که کسب کرده‌اید، بسته‌ای ارزشمند از پیشنهاداتی به مشتری ارائه دهید که که متناسب با نیازهای او شخصی‌سازی شده است و با این کار او را خوشحال و حس راحتی و تعلق را به او پیشکش کنید.
اما همانطور که لیندسی می‌گوید، کار هنوز تمام نشده است. باید اطلاعات کاملی درباره‌ی صورت حساب، تحویل و پرداخت به مشتری بدهید، اما آنقدر فشرده که در حین تسویه حساب قابل ارائه باشد؛ اینجاست که شما به عنوان «شماره‌ی یک» در ذهن مشتری نقش می‌بندید. در اینجا هدف رسیدن به فرآیندی شبیه به فرایند حرید آسان و سریع آمازون موسوم به «خرید با یک کلیک» (۱-Click Ordering) است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *