مهم‌ترین اشتباهی که صاحبان کسب‌وکار در طراحی بنر تبلیغاتی خود مرتکب می‌شوند، معرفی ناقص یا ضعیف برند و المان‌های موجود در برند است. این نکته را در نظر داشته باشید که برند شما، هویت کسب و کار شماست. لوگو، رنگ‌ها، مفاهیم و المان‌های برند و ارتباط آن با محصولات یا خدمات شما، باید به شکلی واضح، بی‌نقص و پررنگ در برند حضور داشته باشد. هرچه خلاقیت به کاررفته در استفاده از هویت برند شما بیشتر باشد، تبلیغات شما شسته‌رفته‌تر و جذاب‌تر خواهد شد.

اگر هدف شما ارائه‌ی یک ارزش (تخفیف، شرایط ویژه، محصولی جدید و …) یا درخواست از مخاطب برای ورود به وبسایت یا انجام فعالیتی دیگر است، میزان نمایش لوگوی شما نباید این ارزش یا درخواست را تحت‌الشعاع قرار بدهد و از تأثیرگذاری آن کم کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *