هر مشتری سایز مخصوص خود را دارد

در دنیای بازاریابی امروز اعتقاد به نمونه‌ای که برای همه مناسب باشد، محکوم به شکست است. حتی بازاریابی متفاوت برای گروه‌های هدفِ متفاوت، لزوما راهگشا نیست. مشتری به ایمیل‌ها، پیشنهادها، پست‌های اینترنتی و به طور کلی پیام‌هایی که از نظر زمان و محتوا مناسب با ویژگی‌ها و نیاز‌های شخصی او باشد، بهتر پاسخ می‌دهد.یکی از بهترین تکنیک های بازاریابی این است که هر مشتری را به طور شخصی مخاطب قرار دهید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *