در این مرحله شرکت ها کاملا به فعالیت های بازاریابی بین المللی تعهد پیدا کرده و پایبند شده اند. این شرکت ها در سرتاسر جهان به دنبال بازار میکردند و تولید کالاهایی را به صورت برنامه ریزی شده برای بازار های کشورهای مختلف تولید کرده اند ف به فروش می رسانند. در این جا بازاریابی اجتناب ناپذیر است و تولید کالا در خارج از کشور مبدا ، ضرورت پیدا میکند. در این نقطه ، شرکت به یک موسسه بین المللی و یا چند ملیتی تبدیل میشود.
تجربه شرکت فدرز که تولید کننده دستگاه تهویه مطبوع اتاق است ، نمونه شرکتی است که کسب و کار بین المللی خود ر ازاین مرحله شروع میکند. این شرکت بزرگترین تولید کننده دستگاههای تهویه هوا در ایالات متحده است ، ولی در بازار داخلی خود با محدودیت هایی مواجه شد…..
فهرست مطالب
- فصل اول : چشم انداز و چالش بازاریابی بین المللی
- فصل دوم :محیط پویای تجارت بین المللی
- فصل سوم : تاریخ و جغرافیا زیربنای درک فرهنگ
- فصل چهارم : پویایی فرهنگ و تشخیص بازاریابی جهانی
- فصل پنجم : آداب و رسوم و کار در بازاریابی های جهانی
- فصل ششم : محیط سیاسی
- فصل هفتم : محیط قانونی بین المللی
- فصل هشتم : ایجاد دیدگاه جهانی از طریق تححقیقات بازاریابی
- فصل نهم: بازارهای جدید
- فصل دهم: بازارهای چند ملیتی و گروه بازارها
- فصل یازدهم : مدیریت بازاریابی جهانی- برنامه ریزی و سازمان
- فصل دوازدهم : تولید کالا برای بازارهای جهانی
- فصل سیزدهم: بازاریابی کالا و خدمات صنعتی
- فصل چهاردهم : کانال های بازاریابی بین المللی
- فصل پانزدهم :صادرات و امور پشتیبانی
- فصل شانزدهم : ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی
- فصل هفدهم: فروش شخصی و مدیریت فروش
- فصل هجدهم: قیمت گذاری برای بازارهای بین المللی
منبع : https://rayabook.net/bookid/5771