نماد سایت کلینیک مدیریت

استفاده از مدل SOSTAC در برنامه‌ریزی کمپین ( قسمت دوم)

سیستم برنامه‌ریزی ریس (RACE) کاربردی است و با استفاده از آن می‌توان اقدام به مدیریت و بهبود نتایج حاصل‌شده از بازاریابی دیجیتال کرد و در نهایت سبب می‌شود تا از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال بهترین استفاده را برد و ارزش تجاری بیشتری از سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال به دست بیاید. این سیستم برنامه‌ریزی کار بازبینی عملکرد کمپین‌های بازاریابی و در نظر گرفتن تدبیر عملی به منظور بهبود کارایی‌شان را به مراتب ساده‌تر می‌کند.

با وجود اینکه مدل بازاریابی ساستک برای ایجاد برنامه فوق‌العاده کارآمد است، به چند دلیل عمده پیشنهاد می‌شود در کنار آن از سیستم برنامه‌ریزی ریس هم استفاده شود. این دلایل به شرح زیر هستند:

 

 

خروج از نسخه موبایل