کلیه افرادی که قصد تاسیس شرکتی را دارند یا به نوعی در فعالیت های اقتصادی و کـسب و کار وارد شده اند می توانند از محتویات کتاب موجود برای رشد و پیشرفت سازمان خود و یا آمادگی بیشتر برای ورود به کـسب و کار های جدید بهره مند شوند.این کتاب موارد جذابی برای کلیه شرکت های کوچک ، متوسط و نوپا دارد که خواهان رشدی سریع بوده و قصد کرده اند از روش و تفکر خلاق و کارآفرینانه بر رقبا فائق ایند.در واقع کـسانی می توانند بیشترین استفاده را از این کتاب ببرند که قبلا اصول بازاریابی و تحقیقات بازار را فرا گرفته و با تکنیک های خلاقیت آشنا شده باشند.
فهرست مطالب :
مقدمه
این کتاب برای چه کـسانی مفید و برای چه کـسانی مفید نیست
فصل اول : بازاریابی کارآفرینانه و انواع بازاریابی کلاسیک
تفاوت بازاریابی کارآفرینانه و انواع بازاریابی کلاسیک
1. تفاوت در مخاطب یا استفاده کننده
2. تفاوت در رویکرد یا دیدگاه
3. تفاوت در هدف یا انتظار
مفهوم بازاریابی کارآفرینانه
ضرورت بازاریابی کارآفرینانه
مفهوم بازاریابی و مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی
وظایف مدیریت بازاریابی
ابعاد گوناگون مارکتینگ
سطوح بازاریابی
1. بازاریابی واکنشی
2. بازاریابی پیش بین
3. بازاریابی نیازآفرین
بازاریابی جذب کننده در مقابل بازاریابی فشار ( هل دهنده)
بازاریابی مستقیم
بازاریابی هیجانی و تصویر ذهنی
تبلیغات دهان به دهان
روندهای تفکر و فعالیت های بازاریابان
آمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی
آمیخته ترفیع و تشویق
اجزای ترفیع و تشویق
بازاریابی و تبلیغات با توجه به منحنی عمر محصول
1. مرحله معرفی
2. مرحله رشد.

 

منبع : http://www.ketabforooshi.com/home/193-bazaryabi-kar-afarinaneh.html

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *