این کتاب مناسب هر کسی است که چیزی برای فروش دارد.
بازاریابی شفاهی فقط متعلق به شرکتهای بزرگ چند ملیتی با بودجههای کلان تبلیغاتی نیست. راهکارها و اطلاعات مفید و کاربردی این کتاب به همان اندازه برای یک خشکشویی یا صاحب یک رستوران یا یک دندان پزشک کاربرد دارد که برای یک شرکت چند میلیون دلاری. برای استفاده از این کتاب، لازم نیست که یک نابغهی بازاریابی، یا یک تبلیغاتچی از خود راضی باشید.
چرا؟ برای این که بازاریابی شفاهی به بازاریابها یا بازاریابی محدود نمیشود. بازاریابی شفاهی دربارهی مردم واقعی است و این که چرا این مردم واقعی میخواهند در مورد شما و کالایی که ارایه میکنید، حرف بزنند.
از این پس در این کتاب به جای کالاها و خدمات، از عبارت کالاها یا اجناس استفاده خواهم کرد. بازاریابی شفاهی برای هر نوع کالا یا خدمات، کاربرد دارد. همین طور برای هر هدف، پروژه، کارهای خیریه، و یا ایجاد نهادهایی از این دست، کاربردی است. در واقع هر چیزی که بخواهید مردم دربارهاش حرف بزنند.
منبع : https://fidibo.com/book/
دیدگاهتان را بنویسید