تحلیل و ارزیابی نتایج این بازاریابی سخت است اما غیرممکن نیست. برنامههای آنالیز وب و شبکههای اجتماعی تا حدودی میتوانند با کمک آمار و ارقام، تأثیرگذاری شبکهی ارتباطی و تأثیرگذاران را بررسی کنند. اما درمورد بازاریابی شفاهی آفلاین، این کار بسیار سختتر میشود. شما نمیتوانید تکتک مکالماتی را که درمورد محصولات و خدمات شما بین مشتریان انجام میشود، پیگیری کنید. حتی اگر بتوانید این مکالمات را بررسی کنید، باز هم نمیتوانید حدس بزنید کدامشان مؤثر واقع میشوند و یک مشتری بالقوه را به یک مشتری واقعی و دائم تبدیل میکنند.
مقاله برگرفته از : سایت چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید