صاحبان محصولات و خدمات باید از محبوبیت روبهرشد تبلیغات همسان و مقدار اثرگذاری آن در جذب مشتری کاملا واقف باشند تا بتوانند با بهرهگیری از این نوع تبلیغ در کنار روشهای دیگر بازاریابی خود، محصولات و خدمات بیشتری به فروش برسانند. چنانچه قصد فروش محصول یا خدمتی را دارید، میتوانید با استفاده از این نوع تبلیغ، مشتریان متعددی را جذب خود کنید. در ادامه ۸ مزیت تبلیغات همسان ارائه شده است:
۱. جلب توجه بیشتر
اگر قصد فروش محصول یا خدمتی را دارید، مسلما معیارهای عملکرد تبلیغات برایتان مهم است. تبلیغات همسان نسبت به تبلیغات بنری، بسیار بیشتر دیده میشوند. در واقع بنابر بررسیهای آزمایشگاههای رسانهای IPG، که در زمینه بررسی ابداعاتی که فضای رسانهای را تغییر میدهند، فعال است، تبلیغات همسان، ۵۳ درصد بیشتر از تبلیغات بنری دیده میشوند.
اگر شما از تبلیغات همسان در محتوایی که ارائه میدهید استفاده کنید، میتوانید با مخاطبان خود، تعامل بیشتری داشته و به روش بهتری آنها را به خرید محصولتان تشویق کنید. دسترسی به مخاطبان با استفاده از این نوع تبلیغ، بسیار آسانتر و مؤثرتر خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید