با اینکه پیمانکار تبلیغاتیتان، وظیفهی طراحی بنر تبلیغاتی شما و انتشار آن را به عهده دارد، مهمترین عامل پیروزی یا شکست تبلیغاتی شما، خودتان هستید. با کمی خلاقیت و نوآوری، میتوانید بهترین نتیجه را از تبلیغاتتان بگیرید. یا حتی برعکس، با اشتباهات رایجی که معمولا بسیاری از صاحبان کسبوکار مرتکب آن میشوند، تمام سرمایهی تبلیغاتی خود را بدون دریافت بازخورد به باد میدهید.
۱. استفاده از عکسهای بیکیفیت و رنگهای نامناسب
جلوههای بصری مناسب، ناخودآگاه توجه مخاطب را به تبلیغات شما و کلیک بر آن جلب خواهد کرد. طبیعتا اگر عکسهای مورد استفادهی شما در تبلیغات، بیکیفیت و بیارتباط با تبلیغات شما باشند یا رنگهای به کار رفته در آن به گونهای کارشناسیشده در کنار هم چیده نشده باشند، مخاطب را از تبلیغات شما زده میکند.
نکته: بنرهای مثال زده شده واقعی نیستند و صرفا بهمنظور آموزش و درک بهتر این موضوع طراحی شدهاند.برای طراحی جلوههای گرافیکی و عکسهای بنر، کمی دست و دلبازتر عمل کنید و از یک کارشناس گرافیک کمک بگیرید. جلوههای بصری مناسب، کمک زیادی به دیده شدن تبلیغات شما میکند.
دیدگاهتان را بنویسید