گروه دیگری که بد نیست توجه بیشتری به آنها بکنید، مشتریها هستند. یادتان میآید آخرین بار هنگام برخورد با مشتری ناراضی، چه به شما گذشت؟ احتمالا تجربهی طاقتفرسا و چالشبرانگیزی بود. درست است که راضی نگه داشتن صد درصد مشتریان در هر روز، غیر ممکن است، اما اگر روابطتان با مشتریها مبتنی بر اعتماد و صداقت باشد، حداقل میتوانید مطمئن باشید که اگر کارها زیاد خوب پیش نرفت، لااقل آسیب جدی به رابطهیتان با مشتریان وارد نخواهد شد. علاوه بر این، داشتن روابط خوب با مشتریان میتواند باعث افزایش فروش و پیشرفت شغلی شما گردد و زندگی باارزشتر و رضایتبخشتری را برایتان به ارمغان بیاورد.