پری می‌گوید: «چالش شما این است که بهترین مدیران را قانع کنید که برای کار به شرکت شما بیایند و پس از آن قانع‌شان کنید برای شما کار کنند.» پس پیش از آن که شروع به استخدام افراد جدید کنید، چند سؤال مهم از خودتان بپرسید: آیا شرکت شما توانایی راضی کردن بهترین‌ها را دارد؟ آیا تیم مدیران خودتان از این گونه استخدام‌های آینده‌دار حمایت می‌کند؟ و صادقانه از خودتان بپرسید، اگر خودتان بودید، این شغل را قبول می‌کردید؟ اگر پاسخ هر کدام از این پرسش‌ها منفی است، پیش از استخدام‌های جدید، باید کمی اصلاحات انجام دهید.

۴. به آگهی‌های شغلی یا روابط شخصی بسنده نکنید

پری به این نکته نیز اشاره می‌کند که اگر فردی خودش دنبال شغل جدید نمی‌گردد، شما نمی‌توانید بفهمید که آن فرد در دسترس هست یا نه. همچنین احتمال اینکه آنها آگهی استخدام شما را ببینند، نیز بسیار کم است. او می‌گوید: بنابراین برندینگ یعنی همه چیز.
شما پروفایل برندتان را در دیدگاه خریداران آینده‌نگر چگونه ارتقا می‌دهید؟ پری توصیه می‌کند که پول‌تان را خرج مقاله‌های خوب در مجله‌های تجاری کنید. اگر شرکت‌تان را در موقعیت پیشتاز قرار دهید، آن افراد پیدایتان می‌کنند. یک صفحه برای شرکت‌تان در لینکدین بسازید و پیشنهادهایتان را در قالب فرصت‌هایی برای کسانی که بهترین گزینه برای کسب‌وکارتان هستند، نمایش دهید. این اقدامات، کار را برای آنها ساده‌تر می‌کند.» او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که «تناسب و تطابق فرد از نظر فرهنگی با سازمان شما، به اندازه‌ی رزومه‌ی کاری‌اش حائز اهمیت است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *